reklama

Kedy už budem veľká?

Keď som bola malá, čakala som na to, kedy budem veľká. Túžila som mať aspoň 20 rokov. Alebo 30?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Myslela som si, že ak má človek veľa rokov, tak je veľký. Nebaviloma byť päťročným dieťaťom, vždy som chcela byť staršia a plánovala somsi, čo všetko budem robiť, keď vyrastiem. A robím to dodnes. Prežilasom 20 rokov svojho života a mala by som byť spokojná, lebo podľamojich detských predstáv a snov už veľká som.. Akosi som sa alenezbavila tej svojej frázy "Keď budem veľká, tak..." Používam ju stále.A občas sa mi zdá, že ju používam častejšie ako v detstve.

Ale, môže byť človek niekedy veľký? Tak naozaj veľký? Aby už nikdy netúžil byť väčší?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poznámpár ľudí, ktorí sú podľa mňa veľkí až príliš. Mám pocit, že v ichvnútri ešte stále blúdi ten maličký človiečik, tá maličká dušička,ktorá má stále 5 rôčkov. Nie je to smiešne, ak 70-ročný dedko príde zavami a povie: "Keď budem veľký, budem mať krásny dom so záhradkou aovocným sadom!"

Príde mi to smiešne. Každý chce byť veľký anikto vlastne nevie, kde sa tá hranica veľkosti nachádza. Budem si nato dávať väčší pozor a keď budem naozaj veľká, tak prestanem túžiť byťešte väčšia. Snáď.

Eva Sjekelová

Eva Sjekelová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

We can be heroes, just for one day... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu