reklama

Čas medzi západom a východom slnka

Je krásna teplá noc a ja jej kráčam v ústrety.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Blíži sa polnoc. Ľudia už dávno spia. Nikde ani noha. Sem-tam prefrčí nejaké auto, väčšinou taxíky. Spoločnosť mi robia túlavé mačky, ktorým sa nechce spať - tak ako mne. Premýšľam. Čo všetko som zažila posledných pár hodín a ako veľmi sa ma to dotklo. Ako veľmi mi to ublížilo. Napriek tomu, že som mala tušenie...

Naľavo pri autobusovej zastávke horí odpadkový kôš. Nejaký "dobrák" ho zapálil. Možno sa chcel pobaviť a možno bol nahnevaný, možno sklamaný, smutný... Do širokánskeho ticha sa rozlieha zvuk kostolných zvonov. Bim-bam, bim-bam, bim-bam. Trikrát.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Idem domov. Už nemám viac síl na to, aby som sa premŕvala vo svojich myšlienkach. Unavili ma. Tak, ako sa čierna tma rozplýva v biele svetlo, tak sa Ty rozplývaš v nekonečno. Už navždy. 

Eva Sjekelová

Eva Sjekelová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

We can be heroes, just for one day... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu