reklama

Návrat času

Ak by som mala možnosť vrátiť čas, viem, kam by som sa vrátila. Za Tebou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na miesto, kde sme sa uvideli po prvýkrát.

Na miesto, kde si sa prvý raz zadíval do mojich očí.

Na miesto, kde sa rozochvelo celé moje telo, keď si bol v mojej blízkosti.

Ale tentoraz by som Ťa nenechala len tak odísť. Nie, už nie. Chytila by som Ťa za ruku a odviedla na kraj sveta. 

Tam, kde by sme boli iba my dvaja. Len Ty a ja. 

Tam, kde by sme boli slobodní a šťastní.

Tam, kde neexistuje čas, aby sme sa nikdy nemuseli rozlúčiť. 

Celýsvet by bol iba pre nás. Iba pre naše oči, naše zmysly. Slová by nebolipotrebné. Čítal by si ma ako otvorenú knihu. Prelistoval by si všetkystránky môjho života. A vedel by si o mne všetko. Neskryla by som predTebou nič.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nič by nebolo tajomstvo. Iba my dvaja.

Eva Sjekelová

Eva Sjekelová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

We can be heroes, just for one day... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu